להזמנות חייגו 0544828213

מידע כללי למטייל הנכה

ביגוד :לכל מדינה יש את מזג האוויר שלה ויש להצטייד בבגדים בהתאם.

בכללי ארזו בגדים קלילים למהלך היום (רצוי דוחה זיעה Dry-Fit ) ובגדים חמים יותר ללילה בארצות קרות או בתקופת החורף מומלץ להצטייד בביגוד תרמי. נעלי ספורט שיתאימו לטיול אקזוטי.

במלונות רבים יש בריכות שחיה וג'קוזי לכן הצטיידו בבגדי ים משקפי שמש כובע וקרם הגנה.

יש להצטייד בכלי מקלחת כמו משחת שיניים ומברשת, שמפו וספוג רחצה, דיאדורנט ובושם מגבונים לחים וג'ל לחיטוי ידיים.

מסמכים :

הכינו עותקים מצולמים של כרטיסי הטיסה, פנקס חיסונים, ביטוח רפואי, דרכון ושתי תמונות , רשימת התרופות שאתם צורכים(רצוי באנגלית) ולעטוף הכול בניילון כדי להגן עליהם מרטיבות.

מצלמה :

לכל חובבי הטבע והנופים הימים חובה עליכם להצטייד במצלמה טובה , כי בטיולים שלנו אנו שמים דגש גדול על הטבע והנופים. כמובן יש להצטייד במטען למצלמה שנטענת או בסוללות נוספות למצלמות שמופעלות בסוללות חד פעמיות וכמו כן להצטייד בכרטיס זיכרון נוסף להחלפה שבמקרה והכרטיס של המצלמה מתמלא.

תרופות :

כל אחד חייב להצטייד בתרופות האישיות שלו כפי שקבעו הרופאים שלו וכמובן אנו מציעים שיביא שני סטים של תרופות לכל התרופות ( במקרה של אובדן אחד המזוודות אז יש לך גיבוי אחר בתיק יד) ובמיוחד הקבועות שאתם צורכים על גבי יום יומי ולשים סט אחד במזוודה וסט אחר בתיק יד שעולה אתכם למטוס. כמובן יש להצטייד בתרופות למקרה חירום כמו תרופות להקאות , שלשולים, כאבי בטן, צרבת, כאבי גרון, אנטיביוטיקה, טיפות עיניים ואנטי טוש(דוחה יתושים) ביעדים שיש צורך.

** המלצות