להזמנות חייגו 0544828213
טיולי נכים

אמריקה הקסומה מחוף לחוף ספטמבר 2024

17 ימים / 15 לילות – טיול מותאם לחוצי גבולות

מפלי הניאגרה, קנדה, וושינגטון, פילדלפיה, מנהטן, שלוש הפלגות, סן פרנציסקו, פארק סקויה, לוס אנג’לס, דרך ה-17 מייל, ולאס וגאס כולל טיסה במסוק אל גרנד קניון

יום 1: חצי יום סיור במנהטן

לאחר בידוק הדרכונים תמתין לכם העברה שתיקח אתכם לבית המלון. נצא לסיור במנהטן. נתחיל את הטיול שלנו באזור כיכר טיימס, נמשיך דרומה על השדרה החמישית המהודרת דרך רוקפלר סנטר, כיכר ג׳ורג׳ וושינגטון, גריניץ׳ וויליג, סוהו ועד וול-סטריט. נצא להפלגה בה נחלוף על פני אי החרות ונצלם את הגברת המפורסמת בעולם – פסל החרות ונסיים את הטיול בביקור מרטיט לב באנדרטת הזיכרון לקורבנות אסון התאומים. לינה במנהטן

 

יום 2: ניו יורק – יום חופשי

יום חופשי להיכרות עם העיר.

 

 

 

יום 3: מפלי הניאגרה

הבוקר נצא צפונה לכיוון מפלי הניאגרה. נחצה את הגבול בין ניו ג'רזי לפנסילבניה ונמשיך לאורך אפיק נהר הדלאוור. ערוץ הנהר חורץ את ההר ויוצר תופעות טבע יפהפיות. נטפס את הרי האפלאצ'ים ונמשיך צפונה בדרך הנופים המשגעת ובקיץ נבקר בקניון ווטקינס גלן ובמפלי המים הנשפכים לתוכו. מווטקינס גלן נמשיך בנסיעה לאורך אגם סנקה. בשעות הערב נגיע למלון שלנו. נצא לארוחת ערב בקניון המפורסם הסמוך

 

יום 4: מפלי הניאגרה / קנדה

הבוקר נחצה את הגבול לקנדה ונגיע שוב אל המפלים האדירים – "מים רועמים" – כפי שקראו להם האינדיאנים. נצפה על המפלים מהצד הקנדי ובקיץ נשוט בספינת "עלמת הערפל" אל המפלים כדי לחוש את העוצמה האדירה של כמות המים הנשפכת ממש מעלינו. לאחר ביקור בשעון הפרחים נעזוב את איזור המפלים, לביקור במפעל החשמל, תעלות הציפה והעיירה על האגם. לאחר התרעננות קצרה במלון, נצא לסיור ערב ב"אי העז" אשר ממנו נצפה במראה הבלתי נתפס של מפלי הניאגרה, ומליוני ליטרים של מים הזורמים בשצף קצף ממפל ״הפרסה״ ו״הינומת הכלה״. לפנות ערב נשוב דרומה למלון שלנו באזור מפלי הניאגרה.

 

יום 5: קורנינג / מוזיאון הזכוכית

הבוקר אנחנו יוצאים דרומה דרך האזור הקסום של אגמי האצבעות, בינות ליקבים ולכרמים אל העיירה קורנינג והמוזיאון המפורסם בעולם בו מייצרים ומייצאים כלי זכוכית לכל רחבי העולם. נצפה במקצוענים של המפעל מנפחים זכוכית ממש מולנו ונמשיך בדרך הנופים היפה של מדינות ניו יורק ופנסילבניה דרומה ונתמקם ללינת הלילה.

יום 6: וושינגטון / בירת ארצות הברית

הבוקר נצא ממנהטן לוושינגטון ונבקר בעיר הבירה של העולם. נתחיל באנדרטת לינקולן, אנדרטת קוריאה וחללי מלחמת ויטנאם. נמשיך אל גבעת הקפיטול, שם נמצאים הסנאט ובית הנבחרים. נצלם את מדשאות הבית הלבן, שם נחתמו הסכמים היסטורים ונלחצו ידי אוייבים. נסיים בשדרת המוזיאונים של מכון סמיטסוניון ואנדרטת איוו-ג׳ימה. נסיים בהפסקת אוכל בתחנת הרכבת יוניון המפורסמת. בשעות הערב נגיע למלון.

 

יום 7: פילדלפיה / כת האמיש

הבוקר יתחיל בכת האמיש, כאן עדיין נוסעים בעגלה עם סוסים, עושים קניות במרכז קטנטן ומבשלים על כיריים בה האש מובערת בגזעי עץ. נסיים בפילדלפיה. נבקר בפעמון החירות, נראה את בית הכנסת החשוב ביותר של פילדלפיה ובפיתחו את האנדרטה לזכרו של יוני נתניהו, תרומתה של העיר פילדלפיה לקהילה היהודית בעיר. בערב נגיע ללינת הלילה.

 

יום 8: ניו יורק / לוס אנג‘לס

בוקר חופשי לקניות באאוטלט הענק ג’רזי גרדנס בו נימצא חנויות מותגים רבות במחירים מוזלים ובלי מס על ביגוד והנעלה. בשעות הצהריים העברה לשדה התעופה, נחצה את כל יבשת אמריקה בטיסה ללוס אנג‘לס. לאחר הנחיתה ואיסוף המזוודות העברה למלון. לינה בלוס אנג’לס.

 

יום 9: לוס אנג’לס

את יומנו אנחנו מבלים בעיר המלאכים לוס אנג’לס. ניראה את שדרת הוליווד המפורסמת עם הכוכבים על המדרכה והתיאטרון הסיני האייקוני עם טביעות הידיים והרגליים של הכוככבים בבטון. ניצפה אל השלט המפורסם של הוליווד שהפך לסמל של העיר. נמשיך אל בברלי הילס ושדרת רודאו דרייב המפורסמת . נבקר בחופים המרהיבים סנטה מוניקה ווניס עם הטיילות הססגוניות שלהם. לינה בלוס אנג’לס.

 

יום 10: לוס אנג‘לס / דרך 17 מייל

היום נעזוב את לוס אנג‘לס בנסיעה צפונה על “דרך המלך“ – כביש 101. נעבור בסנטה ברברה ונבקר בעיירה הדנית סולבנג – המשמרת אורח חיים אירופי. נטייל בנסיעה איטית ומדהימה על הכביש היפה ביותר במערב ארה”ב, דרך ה-17 מייל. ניראה את סלע הציפורים היפהפה על שלל הציפורים וכלבי הים שפוקדים אותו ונעצור לתמונת נוף קסומה עם עץ הסייפרוס הבודד העומד איתן מול הרוחות והגלים כבר למעלה מ-250 שנה. נגיע עם ערב בואכה סן פרנציסקו.

 

יום 11: סן פרנציסקו

את היום כולו נקדיש לעיר שעליה נכתב “השארתי את ליבי בסן פרנציסקו“ היום גם נבין מדוע, בהפלגה אל מתחת לגשר שער הזהב וסביב כלא אלקטרז. נשאף מעט מהאוירה הססגונית של דוכני הדייגים מהעמוסים בעולם, משפע החנויות ומופעי הרחוב ב“פישרמנס-וורף“ – רציף הדייגים של סן פרנציסקו. ניסע אל גשר “שער הזהב“ ונבין מדוע הוא קרוי כך וכיצד בנו את הגשר המופלא הזה. עוד נסייר ברחוב לומברד, הוא רחוב הפרחים – התלול והמפותל, נראה את בניין עיריית סן פרנציסקו, נחצה את פארק ה“גולדן גייט“, ונצפה על העיר מהגבעות התאומות. נבקר בעיר הסינית המפורסמת ביותר בעולם ונסיים בתצפית מאי המטמון או מגשר המפרץ. נשוב בערב לבית המלון.

 

יום 12: פארק עצי הענק / סקויה וקינגס קניון

היום נבקר בחורשת “היער הענק” בו נמצאים שלושה מחמשת העצים הגדולים בעולם! נבקר בחורשת גרנט בה נמצא העץ השני בגודלו בעולם בגובה של כמעט 90 מטרים ועצים בגילאים מעל 2,000 שנה. עצים נוספים שנמצאים במקומות מבודדים ובלתי נגישים לקהל הרחב היו יכולים לעמוד בגאון לצד מגדל עזריאלי המלבני שגובהו 154 מטר, זהו ביקור שלא תשכחו לעולם – העצים, החורשות, גושי הגרניט האדירים וצוקים כבירים, בצד מים זורמים וחיות בר מסתובבות, הם שעשו את הפארקים הללו למבוקרים ביותר בעולם. לינה בבייקרספילד.

 

 

יום 13: קליקו / אאוטלט / לאס וגאס

הבוקר נצא לעיירת הרפאים וכורי הזהב – קליקו – שנוסדה בשנת 1881. נבקר בעיירה המשחזרת ארכיטקטונית את כל חמשת המבנים המקוריים שנותרו – בית השריף, בית הכלא המקורי, וכמובן הבר אשר בפתחו התנהלו קרבות הרחוב של המערב הפרוע. נמשיך אל אאוטלט לקניות במחירים זולים במיוחד ובמגוון אדיר של מותגי על. לינה בלאס וגאס.

 

יום 14: לאס וגאס

יום קסום שיקח אותנו בין סיור במכוניות מרוץ לבתי המלון המפוארים בעולם. לינה בלאס וגאס.

 

יום 15: גראנד קניון / לאס וגאס

יום סיור קסום שיקח אתכם במסוק אל נהר הקולורדו. לאחר מכן, תעשו את דרכיכם אל הגדה המערבית של הגרנד קניון, כאן תוכלו לצפות ביצירת הטבע המדהימה אשר נוצרה ע“י פילוס דרכו של נהר הקולורדו ואגם “מיד” וסכר הובר המדהים. נשוב בטיסה ללינה בלאס וגאס.

 

 

יום 16: המראה מלאס וגאס לישראל

בוקר חופשי אחרון בלאס וגאס וטיסה הביתה.

 

יום 17: חזרה הביתה נחיתה בתל-אביב

תם הטיול הקסום.

 

 

 

ייתכנו שינויים על פי החלטת הצוות המקצועי 

  • התכנית הנ"ל יכולה להשתנות בעקבות סיבות של מזג אויר ו/או שינוי מועדי טיסות.
  • כל מטייל/ת חייב/ת להיערך עם ביטוח רפואי (לרבות נסיעות וכבודה אישית).
  • אשרת כניסה לאמריקה (ויזה).
  • אמריקה טרם נערכה באופן הנדרש לקבל את התיירים עם צרכים פיזיים הדורשים נגישות של כיסאות גלגלים ואמצעי עזר שונים למטרות נגישות.
  • אנו עושים את כל המאמצים ,ככל שביכולותינו ,לאפשר ולהעניק לרווחת התייר עם צרכים פיזיים מיוחדים , את המקסימום על מנת שיקבל את השירות במגבלות הקיימות באמריקה.