להזמנות חייגו 0544828213
טיולי נכים

אמריקה הקסומה מחוף לחוף

יום 1: תל-אביב – ניו יורק / חצי יום סיור

וושינגטון בירת ארה"ב

בלילה של יום חמישי נגיע אל נתב“ג ונצא בטיסה לניו יורק. לאחר בידוק הדרכונים ואיסוף המזוודות נצא לסיור במנהטן. נתחיל את הטיול שלנו באזור כיכר טיימס, נמשיך דרומה על השדרה החמישית המהודרת דרך רוקפלר סנטר ובדרך נראה את ”אמפייר סטייט בילדינג“, כיכר ג׳ורג׳ וושינגטון, נחצה את ”גריניץ׳ וויליג", ”הסוהו" והאזור הסיני המאוכלס ביותר בארצות הברית – צ׳יינה טאון. נצא להפלגה בה נחלוף על פני אי החרות ונצלם את הגברת המפורסמת ביותר בעולם – פסל החרות ונסיים את הטיול בביקור מרטיט לב באנדרטת הזיכרון לקורבנות אסון התאומים.

 

יום 2: ניו יורק – יום חופשי

העיר ניו יורק

יום חופשי להכרות עם מגוון עצום של מוזיאונים, הצגות ברודווי ועוד.

 

 

 

יום 3: ניו יורק / מפלי הניאגרה

ניו יורק מפלי הניאגרה

הבוקר נצא צפונה מניו יורק – "התפוח הגדול" – לכיוון מפלי הניאגרה. נחצה את הגבול בין ניו ג'רזי לפנסילבניה ונמשיך לאורך אפיק נהר הדלאוור. ערוץ הנהר חורץ את ההר ויוצר תופעות טבע יפהפיות. נטפס את הרי האפלצ'ים ונמשיך צפונה בדרך הנופים המשגעת ובקיץ נבקר בקניון ווטקינס גלן ובמפלי המים נשפכים לתוכו. מווטקינס גלן נמשיך בנסיעה לאורך אגם סנקה. בשעות הערב נגיע למלון שלנו שנמצא בעיר השנייה בגודלה במדינת ניו יורק – העיר באפלו. לאחר התרעננות קצרה במלון, נצא לסיור ערב ב"אי העז" אשר ממנו נצפה במראה הבלתי נתפס של מפלי הניאגרה, ומליוני ליטרים של מים הזורמים בשצף קצף ממפל ״הפרסה״ ו״הינומת הכלה״.

 

יום 4: מפלי הניאגרה / טורונטו / קנדה

טורונטו ארצות הברית

הבוקר נחצה את הגבול לקנדה ונגיע שוב אל המפלים האדירים – "מים רועמים" – כפי שקראו להם האינדיאנים. נצפה על המפלים מהצד הקנדי ובקיץ נשוט בספינת "עלמת הערפל" אל המפלים כדי לחוש את העוצמה האדירה של כמות המים הנשפכת ממש מעלינו. בחורף, נבקר במנהרת הרוחות, מסע קסום מאחורי המפלים ממש. לאחר ביקור בשעון הפרחים נעזוב את איזור המפלים, נגיע בצהריים לטורונטו הגדולה בערי קנדה. סיורינו בעיר יכלול את בניני העיריה המפורסמים, בניין הפרלמנט וכמובן מרכז איטון, מרכז תת-קרקעי אדיר ובו מעליות זכוכית, בתי קפה, חנויות, מזרקות, מפלי מים ועוד. לפנות ערב נשוב דרומה למלון שלנו באזור מפלי הניאגרה.

 

יום 5: קורנינג / מוזיאון הזכוכית

קורנינג מוזיאון הזכוכית

הבוקר אנחנו יוצאים דרומה דרך האזור הקסום של אגמי האצבעות, בינות והיקבים והכרמים אל העיירה קורנינג והמוזיאון המפורסם בעולם בו מייצרים ומייצאים כלי זכוכית לכל רחבי העולם. נצפה המקצוענים של המפעל מנפחים זכוכית ממש מולנו ונמשיך בדרך הנופים היפה של מדינות ניו יורק ופנסילבניה דרומה ונתמקם ללינת הלילה.

יום 6: פילדלפיה / כת האמיש

כת האמיש

הבוקר מתחיל בכת האמיש, כאן עדיין נוסעים בעגלה עם סוסים, עושים קניות במרכז קטנטן מבשלים על כיריים בה האש המבוערת בגזעי עץ. נסיים בפילדלפיה. נבקר בפעמון החירות, נראה את בית הכנסת החשוב ביותר של פילדלפיה ופיתחו את האנדרטה לזכרו של יוני נתניהו, תרומתה של העיר פילדלפיה לקהילה היהודית בעיר. נשוב למלון.

 

יום 7: וושינגטון / בירת ארצות הברית

וושינגטון

הבוקר נצא לוושינגטון ונבקר בעיר הבירה של העולם. נתחיל באנדרטת לינקולן, אנדרטת קוריאה וחללי מלחמת וייטנאם. נמשיך אל גבעת הקפיטול, שם נמצאים הסנאט ובית הנבחרים. נצלם את מדשאות הבית הלבן, שם נחתמו הסכמים היסטוריים ונלחצו ידי אויבים. נסיים במוזיאון התעופה והחלל שם נלמד על התפתחות התעופה מהאחים רייט ועד ימי התעופה בחלל. בשעות הערב נגיע למלון.

 

יום 8: המראה לסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו

הבוקר נצא בטיסה לחוף המערבי של ארצות הברית. עם ההגעה העברה משדה התעופה למלון שם תוכלו לנוח מהטיסה הארוכה. את הערב נקדיש להפלגה אל מתחת לגשר שער הזהב וסביב כלא אלקטרז העיר שעליה נכתב ”השארתי את ליבי בסן פרנסיסקו” היום גם נבין מדוע,. לינה באזור סן פרנסיסקו.

 

יום 9: סן פרנסיסקו

רחוב ב”פישרמנס-וורף”

היום נשאף מעט מהאווירה הססגונית של דוכני הדייגים העמוסים בעולם, משפיע החנויות מופעי רחוב ב”פישרמנס-וורף” – רציף הדייגים של סן פרנסיסקו. ניסע אל גשר ”שער הזהב” ונבין מדוע הוא קרוי כך וכיצד בנו את הגשר המופלא הזה. עוד נסייר ברחוב לומברד, הוא רחוב הפרחים – תלול ומפותל, נראה את בניין עיריית סן פרנסיסקו, נחצה את פארק הגולדן גייט”, ונצפה על העיר הגבעות התאומות. נבקר בעיר הסינית המפורסמת ביותר בעולם ונסיים בתצפית מאי המטמון או מגשר המפרץ. נשוב בערב לבית המלון.

 

יום 10: כרמל / מונטריי / דרך 17 מייל

כביש דרך 17 מייל
כביש דרך 17 מייל

היום נצא על ”דרך המלך” – כביש 101 .נטייל בנסיעה איטית ומדהימה על הכביש היפה ביותר במערב ארה“ב, דרך ה-17 מייל. נראה את סלע הציפורים היפהפה על שלל הציפורים וכלבי הים הפוקדים אותו ונעצור לתמונת נוף קסומה עם עץ הקפריסין הבודד העומד איתן הרוחות והגלים כבר למעלה מ- 250 שנה. הערב נלון למרגלות הרי הרוקים האמריקאים.

 

יום 11: פארק עצי הענק / סקויה וקינגס קניון

פארק עצי הענק
פארק עצי הענק

היום נבקר בחורשת ”היער הענק“ בו נמצאים שלושה מחמשת העצים הגדולים בעולם! נבקר בחורשת גרנט בה נמצא העץ השני בגודלו בעולם בגובה של כמעט 90 מטרים ועצים בגילאים מעל 2,000 שנה. עצים נוספים שנמצאים במקומות מבודדים ובלתי נגישים לקהל הרחב היו יכולים לעמוד בגאון לצד מגדל עזריאלי המלבני שגובהו 154 מטר, זהו ביקור שלא תשכחו לעולם. נשוב לבית המלון.

 

יום 12: פארק יוסמיטי

פארק יוסמיטי

היום נבקר בפארק שהוא סימלה של מדינת קליפורניה – העצים, החורשות, גושי גרניט האדירים וצוקים כבירים, בצד מים זורמים וחיות בר מסתובבות, הם שעשו את פארק היוסמיטי המבוקר ביותר בעולם. לינה בפרזנו.

 

 

יום 13: קליקו / אאוטלט / לאס וגאס

עיירת רפאים כורי הזהב

הבוקר נצא לעיירת רפאים כורי הזהב – קליקו – שנוסדה בשנת 1881. נבקר בעיירה המשחזרת ארכיטקטונית את כל חמשת המבנים המקוריים שנותרו – בית השריף, בית הכלא המקורי, וכמובן הבר אשר בפתחו התנהלו קרבות הרחוב של המערב הפרוע. נמשיך אל אאוטלט לקניות במחירים זולים במיוחד ובמגוון אדיר של מותגי על. לקראת ערב נחצה את הגבול מנבאדה ליוטה ונתמקם בלאס וגאס ללינת לילה.

 

יום 14: לאס וגאס

לאס וגאס

היום נטייל בעיר ההימורים המחשמלת לאס וגאס. נצא לסיור בינות בתי המלון על הרצועה המפורסמת – הסטריפ. נראה את הגונדולות שטות בתעלות בתוך מלון ונציה. נהלך ברחובות רומא העתיקה בארמון הקיסר. 

נחזה במחזה מקסים של מופע המזרקות של מלון בלאג‘יו המפורסם מהסרט אושן 11. לינה בלאס וגאס.

 

יום 15: לאס וגאס

אטרקציות לאס וגאס

יום של אטרקציות לפנינו. נסיעה מטורפת בפרארי, טיסה במסוק לגרנד קניון ובערב הופעות וקניות בעיר המחשמלת. לינה בלאס וגאס.

 

 

יום 16: פארק ציון

פארק ציון

את יומנו נתחיל בנסיעה אל אחד הפארקים המרהיבים של יוטה – פארק ציון. נערוך במקום תצפיות על צוקי אבן החול החשופים הגדולים בעולם נצא למסלול הליכה לצד נהר הוירג'ין. נמשיך אל מנהרת ”הר הכרמל“ אשר נחצבה כאן כבר לפני 100 שנים – יום שלא יישכח. לאחר הביקור נגיע אל קאנאב.

יום 17: ברייס קניון

ברייס קניון

את יומנו נתחיל בנסיעה לברייס קניון לקניון האדום ונגיע אל אחד המקומות המוזרים ביותר על פני כדור הארץ, ברייס קניון, מקום מדהים בו הטבע פיסל את יצירות האמנות היפות והמרתקות בגלובוס. נטייל בשביל הנבאחו, בעקבות האינדיאנים לבין צוקים אדומים ואדירים שלא תראו בשום מקום אחר בעולם. נשוב למלון.

יום 18: אגם פאוול / סכר גלן

אגם פאוול

הבוקר נצא אל האגם המלאכותי המרהיב – אגם פאוול. נצפה על האגם ונראה את סכר גלן העצום שיוצר את האגם ע“י סכירת נהר הקולורדו. נמשיך אל פייג‘ ונבקר עיקול הפרסה, יצירת מופת של הטבע שנוצרה על פיסול דרכו של הנהר בסלע. לאחר הביקור נתמקם ללינת הלילה. לינה בפייג‘.

 

יום 19: מוניומנט ואלי / מואב

מוניומנט ואלי

את יומנו נתחיל בנסיעה אל אחד העמקים המצולמים בעולם – מוניומנט ואלי. כאן נראה איך הטבע עיצב אנדרטאות עצומות של אבן בצורות וגדלים שונים. האבן האדומה נראית כאילו יצאה מהכבשן. שמות מוזרים נתנו להם המקומיים – גבעת הפיל, 3 האחיות, גבעת הגמל ונקודת האמנים הם רק חלק מהם. לאחר הביקור נצפין אל מדינת אנשי ההרים ונתמקם ללינת הלילה בעיירה עם שם תנכי מעניין, מואב.

 

יום 20: פארק קניונלנדס

פארק קניונלנדס

הבוקר אנחנו הולכים לראות את הטבע במלוא הדרו. נבקר בשניים הפארקים הלאומיים הידועים באמריקה נתחיל בקניונלנדס ונראה איך הנהרות הגדולים חצבו ויצרו צורות מוזרות ויפהפיות בהרים. האי שבשמיים, המחטים והמבוך הם רק חלק מהשמות היצירתיים שנתנו המורמונים לחלקי הפארק השונים. הערב נצא לטיול ג'יפים בשקיעה משגעת מעל הקניון.

 

יום 21: פארק הקשתות

פארק הקשתות

הבוקר מתחיל בטיסה עוצרת נשימה כדורים פורחים כדי לראות את הטבע במלוא הדרו. אחר הצהריים נמשיך אל פארק הקשתות. כאן הטבע יצר למעלה מ-000,2 קשתות בצורות וגוונים שונים. מראה מדהים. בתום הביקור נשוב למלוננו במואב.

 

 

יום 22: אספן קולורדו

אספן קולורדו
אספן קולורדו

היום נצא לאחד מכפרי הנופש הידועים ביותר בצפון אמריקה אשר בחורף הופך להיות אתר סקי המבוקשים בעולם. נגיע אל העיירה אספן ונצא לטיול ברכבל בנוף ההררי המשגע. לינה באספן.

 

 

יום 23: דנוור קולורדו

דנוור קולורדו
דנוור קולורדו

היום נטפס לאחת הערים הגבוהות ביותר בארצות הברית, שם האוויר דליל ונגיע אל העיר המקסימה דנוור. לינה ליד שדה התעופה.

 

יום 24: חזרה הביתה

הבוקר נגיע אל שדה התעופה ונצא לטיסה הביתה.

 

 

 

ייתכנו שינויים על פי החלטת הצוות המקצועי 

  • התכנית הנ"ל יכולה להשתנות בעקבות סיבות של מזג אויר ו/או שינוי מועדי טיסות.
  • כל מטייל/ת חייב/ת להיערך עם ביטוח רפואי (לרבות נסיעות וכבודה אישית).
  • אשרת כניסה לאמריקה (ויזה).
  • אמריקה טרם נערכה באופן הנדרש לקבל את התיירים עם צרכים פיזיים הדורשים נגישות של כיסאות גלגלים ואמצעי עזר שונים למטרות נגישות.
  • אנו עושים את כל המאמצים ,ככל שביכולותינו ,לאפשר ולהעניק לרווחת התייר עם צרכים פיזיים מיוחדים , את המקסימום על מנת שיקבל את השירות במגבלות הקיימות באמריקה.