להזמנות חייגו 0544828213
טיולי נכים

דובאי ואבו דאבי נובמבר 2023

יום 1: סיור פנורמי בעיר

סיור פנורמי בעיר
סיור פנורמי בעיר

ניפגש בשדה התעופה. נצא בטיסה ישירה, של כשלוש שעות מנתב"ג לדובאי. נעבור מהשדה ברכב מונגש לבית המלון למנוחה קלה נטייל ונכיר את האזור סיור פנורמי בעיר מופע מזרקות נהנה משייט הכולל ארוחת ערב בתעלת דובאי ן. סיור פנורמי בעיר. שייט כולל ארוחת ערב בתעלת דובאי

 

יום 2: עליה לב'ורג חליפה

קניון ב'ורג חליפה
קניון ב'ורג חליפה

לאחר ארוחת הבוקר נבקר בקניון דובאי העלה לבורג חליפה לקומה 124 נמשיך לביקור ב"מסגרת של דובאי" המפורסמת.

זהו מבנה מיוחד, בצורת מסגרת תמונה אשר מתנשא לגובה של 150 מ'. נעלה מעלה אל הצלע העליונה לתצפית של 360 מעלות על העיר, כולל הליכה על רצפת הזכוכית וצפייה על הנוף המרהיב נמשיך לשוק התבלינים המתאפיין בשלל חנויות, טקסטיל, כלי בית מיוחדים המאפיינים את התרבות הערבית, וכן דוכנים רבים לאורך השדרה. לצד השוק נמצא שוק הזהב ה שבו מאות חנויות מוצרי זהב שונים שוק זה, הוא אחד השווקים העתיקים והגדולים ביותר באיחוד האמירויות הערביות ואף בעולם.

 

יום 3: סיור יום שלם באבו דאבי

סיור בדובאי
סיור בדובאי

סיור בוקר בדובאי המודרנית. עצירת צילום מול מלון הפאר ב'ורג אל ערב, וביקור בשוק מדינת ג'ומיירה. ביקור במרינת דובאי ובאי הדקלים. נסיעה במונורייל ועלייה לתצפית על אי הדקלים. סיור בגלובל ו'ילג. ארוחת ערב. מתחם פארק שעשועים ענק, שבו כל מדינות העולם מוצגים ב- 26 ביתנים. כל ביתן מייצג מדינה אחרת ומפעיל בתוכו אירועי תרבות ובידור, דוכני אוכל מסורתי, סחורות שונות, ואטרקציות ייחודיות למדינה זו. במקום ישנם תהלוכות, מוזיאון ופעילויות נוספות. נאכל במקום ארוחת ערב.

 

יום 4: ביקור במוזיאון העתיד

מוזיאון העתיד
מוזיאון העתיד

לאחר ארוחת הבוקר נצא לשראגה נבקר במוזיאון העתיד אחד המבנים המיוחדים ביותר בעולם. בו נראה ונחווה חידושים טכנולוגיים, מדע בדיוני, הולוגרמות, מציאות מדומה ועוד ספארי במדבר היא אטרקציה מרכזית בדובאי, נסיעה אתגרית ברכב 4×4 בדיונות המדבריות של דובאי על ידי נהגים מיומנים. צפייה מדהימה בשקיעה המדברית, אירוח דובאי כולל הופעה של רקדנים, רקדניות, לבוש מסורתי

יום 5: ביקור בארמון המלך

ארמון המלך
ארמון המלך

סיור יום שלם באבו דאבי בירת האמירויות. נבקר בארמון המלך! הנשיאותי אחד המבנים המרשימים באיחוד האמירויות. הארמון הינו יעד תיירותי ייחודי, אשר מעבר ליוקרה והפאר, מציג בפני מבקריו מורשת, תרבות ואמונות אשר נועדו לחשוף בפניהם את המסורת וההיסטוריה של איחוד האמירויות לאחר מכן נמשיך למסגד הלבן. נקרא גם מסגד שייח זאיד, נחשב לאחד המסגדים המרכזיים בנסיכות ולאחד מהמפוארים בעולם הוא קרוי על שם אביו של השליט הנוכחי באמירויות, מכונה בפי רבים "טאג' מאהל של העולם הערבי , במסגד שייח זיאד, ארמון הנשיאות, עולם הפרארי, טיילת אבו דאבי ומוזיאון הלובר. ארוחת ערב בדובאי.

יום 6: טיסה חזרה ארצה

חוצי גבולות טיולי נכים דובאי
חוצי גבולות טיולי נכים דובאי

ביקור בגן הפרחים המדהים – המירקל גארדן. גן הפרחים הגדול בעולם, כולל מיליוני צמחים המסודרים בצורות מרשימות

ביותר. בין הצורות ניתן למצוא לבבות ענק, טווס עם זנב, דרדסים מיקי מאוס ועוד

 

 

ייתכנו שינויים על פי החלטת הצוות המקצועי 

  • התכנית הנ"ל יכולה להשתנות בעקבות סיבות של מזג אויר ו/או שינוי מועדי טיסות.
  • כל מטייל/ת חייב/ת להיערך עם ביטוח רפואי (לרבות נסיעות וכבודה אישית).
  • אשרת כניסה לדובאי (ויזה).
  • מדינת 'דובאי' טרם נערכה באופן הנדרש לקבל את התיירים עם צרכים פיזיים הדורשים נגישות של כיסאות גלגלים ואמצעי עזר שונים למטרות נגישות.
  • אנו עושים את כל המאמצים ,ככל שביכולותינו ,לאפשר ולהעניק לרווחת התייר עם צרכים פיזיים מיוחדים , את המקסימום על מנת שיקבל את השירות במגבלות הקיימות במדינת 'דובאי'.