להזמנות חייגו 0544828213
טיולי נכים

הודו ינואר 2025

טיול מונגש להודו 

הטיול להודו מונגש ומותאם לבעלי הצרכים המיוחדים ובעלי מוגבלויות

 

מסלול הטיול:

יום 1: תל-אביב – דלהי / חצי יום סיור

דלהי יום סיור

לוח טיסות לדלהי דרך טיסת המשך מאיסטנבול.

לאחר נחיתה יהיו חדרים מיום זה במלון להבטחת כניסה לחדרים

 

יום 2: סיור יום שלם בניו דלהי

מהטמה גנדי המבצר האדום

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר. יום שלם בניו דלהי ביקור גהאט Raj, היכן מהטמה גנדי ששרפו גופתו המבצר האדום, שנעשו על ידי המוגולי Emperor Shah Jahan, ג'אמה מסג'יד, הגדול ביותר בהודו, יש לו שלושה שערים נהדר, זווית ארבעה מגדלים, שני צריחי מסגדים הבנוי לסירוגין רצועות אנכיות של אבן־חול אדומה ושיש לבן. צ'אנדני צ'וק, הרחוב הראשי של דלהי הישנה הוא הבזאר הקניות צבעוני, המכונה צ'אנדני צ'וק. יש ניגוד חריף מאוד אל הרחובות פתוחים, מרווחים של דלהי.

ארוחת צהריים במסעדת ה מקומית.

 

 

 

יום 3: רישיקש ביקור בהר-קי-פאורי

הגטאות הקדושים Charan

לאחר ארוחת הבוקר יוצאים על ידי משטח מרפקן רישיקש ביקור Hardware. ביקור בהר-קי-פאורי ממרחק – אלה הגטאות ה קדושים נקראים Charan או עקבות של הארי על אבן. ההשתקפות של גוונים הזהב של divas פרחוני, בנהר גאנג'ה, הוא המראה הקסום ביותר בשעת בין ערביים, בטקס גאנג'ה Arti. זה הגהאט החשובה ביותר על נהר גאנג'ה, היכן שהטבילה הקדושה היא חובה עבור כל חסיד.

 

יום 4: הרי ההימלאיה ושייט רפטינג

ההימלאיה ושייט רפטינג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לצפות בנהר הגנגס הזורם בין עמק הרי ההימלאיה. מאוחר יותר נעשה שעתיים רפטינג ולאחרי מכן ארוחת צהריים. ערב מפגש עם האסטרולוג לדעת משהו על האסטרולוגיה ועל איך החישובים נעשים באסטרולוגיה. את הלילה נעשה במלון.

 

יום 5: מסורי, ביקור במפלי קמפאי ונסיעה לדורדון

אזור למסורי וביקור במפלי קמפאי

לאחר ארוחת הבוקר יציאה על ידי אזור למסורי, הגעה, לביקור במפלי קמפאי. ממאסורי: – המפורסם כמלכת גבעות היל סטיישן המקסים הזה ממוקם בגובה של 3000 מטרים מעל פני הים, יוצאים מאוחר יותר נסיעה לדורדון. בהגעה ביצוע הצ'ק-אין במלון. את הלילה נעשה במלון.

יום 6: ביקור בבזאר ונסיעה לדלהי

ביקור בבזאר

לאחר ארוחת הבוקר ביקור בבזאר. יוצאים מאוחר יותר נסיעה לדלהי.  את הלילה נעשה במלון.

 

יום 7: עיר המוגולי וביקור בטאג' מהאל

עיר המוגולי והטאג' מהאל

לאחר ארוחת הבוקר יוצאים באוטובוס לאגרה,  אגרה היא העיר המוגולי המובהק, שבו העולם פלאים-ההתגלמות של אהבה, יופי, הקרבה,-TAJ-MAHAL אחד הפלאים של העולם. ביקור בטאג' מהאל, נבנה ע" י Shahjahan מוגול הקיסר ב- 1630 המלכה שלו מומתאז מאהל כדי לשמר את זיכרונה . סיור בעיר בשעות אחר הצהריים., את הלילה נעשה במלון. הערה:-טאג מאהל סגור מדי יום שישי.

 

יום 8: מצודת אגרה וביקור בסיקנדרה

ביקור בסיקנדרה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור במצודת אגרה (נקרא גם המבצר האדום) עושה רושם מעניין. מלבד המונומנטים ההיסטוריים, אחד יכולים גם ללמוד על המורשת העשירה של אגרה ,ושל עבודות־ יד בשווקים שלה. אחר הצהריים נבקר ב סיקנדרה הוא המאוזוליאום של אכבר. את הלילה נעשה במלון.

 

יום 9: ראנטהמבור ביקור בשמורת הנמר

ביקור בשמורת הנמר

לאחר ארוחת בוקר יוצאים בנסיעה ראנטהמבור, ראנטהמבור הוא אחד היעדים המפורסמים של החלק המערבי של הודו, ראג'סטן. ביקור ראנטהמבור פירושה בדרך כלל לבקר בשמורה נמר כאן. עם זאת, המקום יש הרבה יותר להציע. לך סיור, טיולים. מוקף טווחים היל Vindhya, Aravali, הממוקם מאוד קרוב בשולי המדבר Thar החיצוני, את הלילה נעשה במלון.

 

יום 10: סיור בפארק הלאומי

סיור בפארק הלאומי

בשעות הבוקר המוקדמות נסייר בפארק הלאומי עד השעות המאוחרות של הצהריים. את הלילה נעשה במלון

 

יום 11: פושקאר יריד הגמלים

פושקאר יריד הגמלים

לאחר ארוחת הבוקר יוצאים בנסיעה לפושקאר, עם ההגעה הצ'ק-אין מלון Pushkar Resort פושקר הוא אחד מאתרי התיירות לביקור תיירים ביותר ברג'סטאן. מאופיינת עמק ציורי, האזורים ההרריים, נדיר הנופי, מספר אתרי עלייה לרגל חשיבות, פושקר ידועה בכל מקום. זה גם גורם אחד מהאתרים הנערץ מוקד עלייה לרגל של הודו ושל בתים המקדש היחיד המוקדש האל ברהמה בעולם. הזרימה של תיירים פושקר מגדיל בצורה יוצאת דופן במהלך תקופת יריד הגמלים. המקומיים כאן מאוד אדיבים, לבושים כמיטב יכולתם במהלך יריד הגמלים הזה המיוחל. צעיפים צבעוניים, turbaned, והראש חצאיות ססגוניות צבוע, עם צלילים של ektara על מנגינות נשמה של שירי עם רג'סטאנית להפוך את הלילות של פושקר מהנים . את הלילה נעשה במלון.

 

יום 12: אודייפור ביקור בסחייליון

אודאיפור חוויות. מימי הביניים

בשעות הבוקר המוקדמות נצא לביקור GHATS לראות את הזריחה. לאחר ארוחת הבוקר נצא לאודייפור. אודאיפור היא שילוב מרתק של מראות, צלילים, חוויות. מימי הביניים , העיר היה מקור השראה, ציירים, סופרים ומשוררים. . נוסדה בשנת 1559 ונקרא Maharana udai singh ,. אחה"צ ביקור בסחייליון-קי-בארי. את הלילה נעשה במלון.

 

 

יום 13: ג'איפור העיר בוורוד

ג'איפור העיר בוורוד

לאחר ארוחת בוקר חצי יום סיור בעיר ג'איפור שהיא עיר בוורוד,. העיר מפורסמת שלו ארמונות, אגם, מוזיאונים, מקדשים וגנים. ארמון העיר ואת מוזיאון נחשב כמו הארמון הגדול ביותר במתחם רג'סטאן נהנה מהשייט בסירה על אגם Picholia. את הלילה נעשה במלון

 

יום 14: ביקור במקדש של רנקפור

המקדש של רנקפור

לאחר ארוחת הבוקר יוצאים JODHPUR . ביקור במקדש של רנקפור. העיר הקיסרית של ג'ודפור שוכן בקצה המדבר ת'אר , עם סיפורים של ימי קדם בריקנות של המדבר.. את הלילה נעשה במלון.

 

יום 15: יום נוסף ב JODHPUR

ג'ודפור העיר השנייה בגודלה בראג'סטאן

יום נוסף ב JODHPUR .ביקורים מעניינים בעיר . בערב לינה במלון

 

 

יום 16: העיר של ג'איסלמר

העיר של ג'איסלמר

לאחר ארוחת הבוקר ניסע jaisalmer .  עולה מן בלב המדבר Thar ,כמו חזיון תעתועים הזהב היא העיר של ג'איסלמר. מבצר המפקד חרוט באבן חול צהובה, באדיר הדרו, שולטים בעיר הלבושות אמבר. ממוקם בלב המדבר Thar נהדר, את הלילה נעשה במלון.

יום 17: ביקור סיור בעיר מבצר ג'איסלמר

ג'איסלמר, המבצר העתיק ביותר ברג'סטאן

לאחר ארוחת הבוקר חצי יום ביקור סיור בעיר מבצר ג'איסלמר, המבצר העתיק ביותר ברג'סטאן, מרכז תרבות המדבר ומוזיאונים נותן לך מושג חטוף .כ"כ ניתן להבין האדריכלות הוואלי של העיר. מלבד אלה, אגם Gadisar הוא גם נקודת מעניין כדי לבקר בעיר המדברית. ערב לבקר Samsand דיונות לנסיעה לרכב על גמלים וכן לצפות ב עם פולקלור מקומי את הלילה נעשה במלון.

יום 18: ביקור במקדש של מאטה

המקדש של מאטה

לאחר ארוחת הבוקר יוצאים ל BIKANER , בדרך נבקר את בית המקדש מקדש של מאטה. 

ביקאנר, שנוסדה בשנת 1488 על ידי צאצא של המייסד של ג'ודפור בשם Rao Bhikaji. ביקאנר נקרא גם מדינת  גמלים, ידועה הגמלים לרכיבה הטוב ביותר בעולם. זה גם מקום הולדתו של העולם המפורסם Bikaner  את הלילה נעשה במלון.

 

יום 19: מריוט בירת רג'סטאן

מריוט בירת רג'סטאן

לאחר ארוחת בוקר ג'ונג דרך פורט. אחר כך יוצאים לג'איפור,לאחר ההגעה ביצוע הצ'ק-אין-מלון מרידיאן / מריוט בירת רג'סטאן הציורי, ג'איפור הצבע של העיר שטוף ורוד-את הצבע המשויך לאירוח בתרבות ראג'פוטים. העיר יפה יחד עם אגרה לדלהי. את הלילה נעשה במלון.

 

יום 20: מבצר עאמר – אמבר

טיול בוקר למבצר עאמר

יום שלם סיור בעיר של ג'איפור – בירת רג'סטאן הציורי. טיול בוקר למבצר עאמר – אמבר הינו ממוקם במרחק של 11 ק מ מג'איפור והיה המבצר הישן של שבט Kushwaha של אמבר, אשר נהגו להיות הבירה, עד שזה הועבר Jaipur.The המבצר בנוי עם שיש לבן, אבן־חול אדומה, נראה יפה עוד יותר בגלל האגם Maota בקידמה. המבצר עצמו הוא תאווה לעיניים יפות אבל כפי שנראה על המבצר עם השתקפות ברורה שלה על האגם מקדימה, אחד לא יכולה שלא לתהות אם זה חלום או אשליה יפה. אחר הצהריים סיור בעיר ביקור בארמון העיר, ממעון המלוכה לשעבר שנבנה בתערובת של הסגנונות רג'סטאן, מוגולי. ג'אנטאר מאנטאר, ממוקם מחוץ לעיר, הוא אולי הדוגמה הכי יפה של מבצרי רג'סטאן ונותן מבט רחב על העיר למטה. את הלילה נעשה במלון.

 

יום 21: צ'ק-אין במלון 

דלהי.סיור התמצאות בעיר

לאחר ארוחת הבוקר יוצאים לדלהי. סיור התמצאות בעיר מאוחר יותר לבקר במקדש (akshardham). את הלילה נעשה במלון.

 

 

 

 

יום 22: חזרה הביתה

הבוקר נגיע אל שדה התעופה ונצא לטיסה הביתה.

 

 

 

ייתכנו שינויים על פי החלטת הצוות המקצועי 

  • התכנית הנ"ל יכולה להשתנות בעקבות סיבות של מזג אויר ו/או שינוי מועדי טיסות.
  • כל מטייל/ת חייב/ת להיערך עם ביטוח רפואי (לרבות נסיעות וכבודה אישית).
  • אשרת כניסה להודו (ויזה).
  • הודו טרם נערכה באופן הנדרש לקבל את התיירים עם צרכים פיזיים הדורשים נגישות של כיסאות גלגלים ואמצעי עזר שונים למטרות נגישות.
  • אנו עושים את כל המאמצים ,ככל שביכולותינו ,לאפשר ולהעניק לרווחת התייר עם צרכים פיזיים מיוחדים , את המקסימום על מנת שיקבל את השירות במגבלות הקיימות בהודו.