להזמנות חייגו 0544828213
טיולי נכים

טיול לאיטליה קרנבל המסיכות פברואר 2024

מסלול הטיול:

יום 1 :  ת"א – מילאנו

בשעות הבוקר נמריא למילאנו. אחרי הנחיתה נצא למילאנו בירת האופנה העולמית .נתחיל בסיור ב"מרובע הזהב ,"רובע האופנה המרכזי של מילאנו – רחובות המוקדשים כולם למעצבי האופנה והמותגים הגדולים בעולם, נלמד על האופנה העכשווית ,והטרנדים החדשים. ניצפה בדאומו המקומי – פאר הגותיקה האיטלקית, נחצה את גלריית ויטוריו עמנואל השני ואת תיאטרון לה סקאלה. נמשיך נטייל ונתרשם ככל שיותיר הזמן משפע חנויות המעצבים הידועים ,ונספוג את אווירת בירת האופנה האיטלקית. זמן חופשי להנות מהמדרחוב הראשי של מילאנו – קורסו ויטוריו עמנואלה. העברה למלון באזור ורונה. ארוחת ערב.

יום 2 : בורגטו – סירמיונה – מנטובה

בורגטו איטליה

הבוקר נצא לטיול בכפר הציורי בורגטו, אשר שמו אפילו אינו מופיע במפות. נראה את גלגלי טחנות הקמח הסובבים בכוח המים, נשוטט באווירה כפרית שקטה לאורך הנהר בין הבתים הבודדים ולא נשכח את מנעולי האוהבים. נמשיך אל אגם גארדה ונבקר בעיירה המקסימה סירמיונה, נשוטט בין הסמטאות היפות והמיוחדות ונלקק גלידה איטלקית אמיתית. אחר הצהריים נמשיך לעיר על האגם – מנטובה. נלמד על המישור הפורה שהיה בעבר ביצה ,וניכנס למרכז העיר לסיור בכיכר סורדלו המיוחדת על שלל בנייני הציבור שבה, וכיכר ברולטו בה נצפה בפסלו של וירגיליוס – יקיר העיר, נסיים בכנסיית סנט אנדריאה הגדולה והמיוחדת . חזרה למלון וארוחת ערב.

יום 3 : קרנבל הניוקי בורונה

הניוקי בורונה ללקק את האצבעות

יום שלם בעיר האוהבים – ורונה. נבקר בפיאצה ברה ונתרשם משלל הבתים הצבעוניים הניצבים בה. נצפה באמפיתאטרון הרומי המרשים – הארנה ונלמד על פסטיבל האופרות המתקיים בעיר בכל שנה .נמשיך לסיור בכיכר התבלינים הססגונית וכמובן מרפסתה של יוליה גיבורת שייקספיר. בשעות הצהריים נתכנס למרכז העיר לתהלוכת "המצעד הגדול" ובראשו "מלך האהבלים" או בשמו המקומי "מלך הניוקי," אותו מאכל טיפוסי מקומי המחולק )בתשלום( בכיכר המרכזית. המצעד הגדול צועד ברחובות העיר ומשתתפות בו עשרות תזמורות, להקות ריקוד, של ילדים נערים ומבוגרים מכל שכונות העיר וסביבותיה…היכונו למטר של קונפטי וסוכריות .חזרה למלוננו. ארוחת ערב.י

יום 4 : קרנבל המסכות בונציה

קרנבל המסכות בונציה

את היום נקדיש לקרנבל המסכות המדהים של ונציה, ההופך את העיר המיוחדת שביום יום היא תפאורה חיה ונושמת לבמת תיאטרון ענקית, המארחת תחפושות ומסכות ומשמרת מסורת בת מאות שנים. נסייר בסמטאות העיר הלבושה חג בדרכנו לגשר החשוב באי – הריאלטו. נתרשם משאר מאפייני העיר : ה"באקארו" הונציאני – ומשקה השפריץ המקומי, חנויות המסכות והתחפושות ועוד. בשעות אחר הצהריים נתכנס למרכז החגיגות ומופעי הרחוב .בכיכר סן מרקו ונשתלב בקהל החוגגים בתחפושות בשלל צבעים, דמויות מהעבר ומההווה ,והכל באווירת קרנבל בלתי נשכחת .ארוחת ערב. חזרה למלון.

יום 5 : קרנבל הבובות בויארג'ו

קרנבל הבובות בעיר ויארג'ו

הבוקר נצא דרומה לכיוון חבל טוסקנה ליעדנו החגיגי הבא – קרנבל הבובות של ויארג'ו. נגיע לויארג'יו לקראת צהריים, ונשתלב באווירת הקרנבל והתהלוכה המסורתית. התהלוכה גרנדיוזית ובמרכזה מובלות בובות ענק ברחבי העיר על גבי פלטפורמות ממונעות מלוות בלהקות ריקודים מוזיקה ושירים .בובות הענק המככבות במרכז החגיגות, נישאות אל על ומתארות דמויות סאטיריות מקומיות, ואירועים גלובליים שונים. נהנה מחגיגה של צבעים תחפושות ומוזיקה, פולקלור מקומי וססגוניות ללא גבול המאפיינים את אחד הקרנבלים המיוחדים באיטליה. העברה למלון באזור ג'נובה וארוחת ערב.

יום 6 : קרנבל התפוזים באיווריאה

Italy-Battle-of-Oranges-Trip-01
קרב תפוזים בעיר איווריאה

בשעות הבוקר נשים פעמינו צפונה לחבל פיימונטה .בין נופים מרהיבים ושדות אורז למכביר נגיע ליעדנו הבא –  העיירה איווריאה, החוגגת גם היא את הקרנבל אך בצורה שונה. נכנס לכיכר העיר ולרחובותיה ונצפה במחזה יחודי, בו נערכים קרבות תפוזים "מסורתיים" בהם תושבי העיר המחולקים לשכונות, מטילים בחמת זעם זה על זה תפוזים טריים נוטפי מיץ והעיר כולה נצבעת בכתום וריח התפוזים נישא מכל עבר. העברה למלון בטורינו. ארוחת ערב.

יום 7 : טורינו – מילאנו – ת"א

Italy-Torino-Trip-01
טורינו מסעדות שף טעם של פעם בחיים

הבוקר נצא לסיור רגלי באתריה המרכזיים של טורינו – בירת מחוז פיימונטה, למרגלות האלפים. נסייר בפיאצה קסטלו המיוחדת, נמשיך לדאומו המרכזי של העיר ונבקר בקפלת התכריכים הקדושים, שעל פי המסורת הנוצרית עטפו את גופו של ישו לאחר הורדתו מהצלב.

הפסקת הצהריים נקדיש ל – EATALY מרכז מיוחד של תנועת ה – Slow Food. אחר הצהריים נבקר במוזיאון המכוניות המדהים של טורינו ונחווה את התפתחות המכונית במאה שנה .נקנח את טיולנו במרכז קניות ענק לחגיגת קניות של מוצרים איטלקיים. בשעות הערב העברה לשדה התעופה במילאנו לטיסה חזרה ארצה.

 

 

יתכנו שינויים על פי החלטת הצוות המקצועי 

  • התכנית הנ"ל יכולה להשתנות בעקבות סיבות של מזג אויר ו/או שינוי מועדי טיסות.
  • כל מטייל/ת חייב/ת להיערך עם ביטוח רפואי (לרבות נסיעות וכבודה אישית).
  • אשרת כניסה לאיטליה (ויזה).
  • מדינת 'איטליה' טרם נערכה באופן הנדרש לקבל את התיירים עם צרכים פיזיים הדורשים נגישות של כיסאות גלגלים ואמצעי עזר שונים למטרות נגישות.
  • אנו עושים את כל המאמצים ,ככל שביכולותינו ,לאפשר ולהעניק לרווחת התייר עם צרכים פיזיים מיוחדים , את המקסימום על מנת שיקבל את השירות במגבלות הקיימות במדינת 'איטליה'.