להזמנות חייגו 0544828213
טיולי נכים

קנדה הפלגה לאלסקה יולי 2025

יום 1: טיסה מתל-אביב לקלגרי / קנדה

קלגרי קנדה

נצא בטיסה לקנדה. נגיע בטיסה (דרך יעד ביניים) לקלגרי. לאחר הנחיתה ואיסוף מזוודות נצא לעבר המלון וננוח מהטיסה הארוכה.

 

 

יום 2: אגם לואיז / באנף

אגם לואיז

הבוקר ניסע לאגם לואיז, נצא למסלול מעל האגם המפורסם ביותר בהרי הרוקי שבקצהו קרחון נאה הגולש במורד. טיול מרתק. לינה באזור באנף. סיור ערב בבאנף ועלייה ברכבל להר הגופרית – לינה באזור באנף.

 

 

 

יום 3: שדות הקרח / סיור בחתולי שלג

שדות הקרח

היום נעלה על דרך שדות הקרח העוברת בין שרשרת הרים מושלגת, לאורך אגמים, יערות, נהרות ופינות חמד כולל אגם פייטו המדהים. נגיע לשדה הקרח קולומביה וקרחון את‘באסקה שם נעלה ברכבים מיוחדים לצעידה על גוש קרח בעובי 300 מטרים – חוויה שונה ומיוחדת. נשוב לינה באזור באנף.

 

יום 4: קניון ג‘ונסטון / הפארק הלאומי יוהו

קניון ג‘ונסטון

היום נבקר בקניון ג‘ונסטון שהמים זורמים במורדו, ונטפס במעלה השביל עד למערה שממנה נובע המפל התחתון. ערב אחרון בעיירה המקסימה. לינה באזור באנף.

 

 

 

יום 5: פארק יוהו / קמלופס

הפארק הלאומי יוהו

נמשיך לכיוון הפארק הלאומי יוהו ונעבור דרך מעבר ההרים קיקינג הורס, נעצור בגשר טבעי שחצבו המים בסלע ונבקר באגם אמרלד הניחן גם הוא במים בגוון הברקת. לינה בקמלופס.

 

 

יום 6: הכפר האולימפי של ויסלר

הכפר האולימפי של ויסלר

היום נצא לטיולי אטרקציות באחד המקומות היפים ביותר בקנדה. נתחיל בסיור טרקטורונים ונסיים אחר הצהריים בפארק אומגות מטורף. לינה בוויסלר.

 

 

 

יום 7: המשך הכפר האולימפי של ויסלר

הכפר האולימפי ויסלר

היום נמשיך בטיולי אטרקציות כאשר נתחיל בטיול ג'יפים בעקבות מחפשי הזהב ונסיים אחר הצהריים בעלייה לפסגות הכפולות. לינה בוויסלר.

 

 

 

יום 8: ונקובר

ונקובר קנדה
ונקובר קנדה

הבוקר נצא אל ונקובר. נבקר בצ‘יינה טאון, ג'אז-טאון, מקום היווסדה של העיר ונקובר לפני כ- 150 שנים, אזור עתיק בסגנון המאה הקודמת, המפורסם בזכות פנסי הרחוב העתיקים ושעון הקיטור משמיע את קולו מדי רבע שעה. נסייר בפארק סטנלי עמודי טוטם אינדיאנים, אל נקיק הנהר שם נטפס על גשר חבלים מפורסם מעל שביל צמרות עצים מרהיב, נבקר בשוק הצבעוני גרנוויל איילנד, שאפשר למצוא בו הכל, מבגדים ועד מסעדות אתניות וגלריות ועד מזכרות. לינה בוונקובר.

 

יום 9: עלייה לשייט תענוגות לאלסקה

שייט תענוגות לאלסקה

עלייה לאונייה והתארגנות בחדרים והפלגה מקסימה לכיוון אלסקה.

 

 

 

 

יום 10: שייט במעבר הפנימי

נתיב שייט ימי החולף לאורך חופים הרריים

היום ייכנס השייט אל "המעבר הפנימי", נתיב שייט ימי החולף לאורך חופים הרריים, בין אלפי איים ופיורדים. לינה בספינה.

 

 

 

 

יום 11: סיטקה

סיטקה

סיטקה מציעה שילוב ייחודי של היסטוריה רוסית ואמריקאית. הפסגות המושלגות ההר הוולקני שלה מהווים תמונה מושלמת. אולי נזכה לראות לוויתנים לצד לוטרות ים ודגי הליבוט הגדולים בעולם.

 

יום 12: ג'ונו, בירת אלסקה

ג'ונו, בירת אלסקה

ביקור בבירתה המרהיבה של אלסקה רחובות צרים, קו חוף שוקק פעילות ותפאורה של הרים מושלגים ברקע. נוכל לעלות ברכבל להר רוברטס, לטייל בגנים הבוטניים היפים ליהנות מאווירת המקום במסבאה המפורסמת ביותר במדינה. לינה בספינה.

 

 

יום 13: סקאגוויי

מחפשי הזהב באלסקה

סקאגוויי, העיירה הצפונית הייתה שער הכניסה של מחפשי הזהב באלסקה ויוקון ונקודת המוצא שלהם בדרכם הארוכה והמסוכנת. נצא לסיור מודרך ברחובותיה של העיר המשומרת ובין השאר נצטלם ליד חנותו של ג'פרסון "סופי" סמית', מנהיג הפשע המאורגן בעיר.

 

 

יום 14: היינס

שמורת היינס

היינס מהווה את הגישה אל גליישר ביי, שמורה שבנויה סביב פיורד ארוך בעל שתי זרועות, מזרחית ומערבית שעד לפני כ-200 שנה היה קרחון אחד ענק, אשר חשף מפרץ עמוק עם הרים תלולים משני הצדדים. האטרקציות העיקריות בשמורה הם כמובן הקרחונים שנשפכים מכל כיוון, הפסגות הגבוהות משני צידי המפרץ ובעלי חיים ימיים – ובעיקר הלוויתנים – שמעבירים כאן את הקיץ.

 

יום 15: פיורד טרייסי ארם

פיורד טרייסי ארם

היום נבלה את רוב היום על הסיפון כדי לצפות בפיורד ענק באלסקה ליד ג'ונו הנקרא על שמו של מזכיר הצי בנג'מין פרנקלין טרייסי. מדבר הקרח ״טרייסי ארם״ מורכב משני פיורדים עמוקים וצרים שאורכם הוא למעלה מ-50 ק"מ חמישית משטח מכוסה בקרח ופיסות ענק בגודל בניין בן שלוש קומות.

 

 

יום 16:  חזרה הביתה

חזרה לוונקובר והמראה לישראל

 

 

 

 

 

ייתכנו שינויים על פי החלטת הצוות המקצועי 

  • התכנית הנ"ל יכולה להשתנות בעקבות סיבות של מזג אויר ו/או שינוי מועדי טיסות.
  • כל מטייל/ת חייב/ת להיערך עם ביטוח רפואי (לרבות נסיעות וכבודה אישית).
  • אשרת כניסה לקנדה (ויזה).
  • קנדה טרם נערכה באופן הנדרש לקבל את התיירים עם צרכים פיזיים הדורשים נגישות של כיסאות גלגלים ואמצעי עזר שונים למטרות נגישות.
  • אנו עושים את כל המאמצים ,ככל שביכולותינו ,לאפשר ולהעניק לרווחת התייר עם צרכים פיזיים מיוחדים , את המקסימום על מנת שיקבל את השירות במגבלות הקיימות בקנדה .